Adeh.. Br perasan hanamichi bagi homework... Ok2.. aku buat sat eh der..
Tajuk dia.. 25 fakta bodo pasal wa... chop..wa tu sapa? x kenal laaa.. aku tulis 25 fakta pasal aku boleh? :p
1. Garang
2. ketinggian 151 cm.. (hanamichi.. aku tinggi 1 cm dr ko ok..hehehe)
3. suke lagu2 6ixth sense
4. aku dah gemok
5. keras hati
6. amalkan komsep I.S.A (Ikut Suka Aku)
7. suka makan bende masam.. mengidam sepanjang tahun orang kata
8. lebih pentingkan family, kerja dan kawan dari boyfren..
9. suka lelaki yg mcm blogger boy punye hero..:p..rambut panjang..extra marks
10. suke baca novel omputih. novel melayu jiwang dia agak kurang realistik. sori.
11. suka makan.
12. suka minum minuman bercaffein dan milo ais dinosour... dinosour lebih.tapi satu hari mesti minum kopi. kalo tak minum nnt migrain.
13. tak suka lipat kain!
14. tak suka kene tipu
15. suka fluffy pillow. :p
16. aku rabun.. tapi lagi selalu pkai lense.. sbb pkai spek nampak cam macik2..(tapi i ada spek macik2 yang akan digunakan ketika bekerja supaya kurang gangguan yang tak diingini,)
17. sukar tido malam. oleh itu kurangkan kopi.
18. tak reti pakai kain batik
19. boleh multi-tasking. (drive sambil makan kfc snack plate sambil FB guna henpon.)
20. selalunya tak suka 'surprise' tapi kalo 'surprise' yang baik tu suka laaa..
21. suka tgk kucing comel..tapi takut kene cekau.
22. tak suka cerita HANTU. haihhhh..
23. suka george clooney.lelaki tua yang kacak!. hihihi
24. banyak nickname.. antaranya puteri pucok kelompang dan macik emster.
25. suka warna putih hitam biru pink.
cikgu hanamichi.. homework dh siap!.. nk hadiah!.. :D
6 comments:
ape siap kije skolah mintak adiah ni? dulu cikgu ko bg homework, ade dia bg adiah? setau aku kalo ko x wat ye la dpt adiah...kan?? kan?? hehehe
ehemmm..pmbetulan..tinggi aku pon 151..kalo ko lebih, makanya, ko 152..amacam? deal or no deal?
mekasey bg kerjasama wat tag ni..
aku sayang kawan aku!
hahahaha...btul tu..x siap br la dpt adiah..
ooo...aku pun buat, tp ko x syg pun? jeles2...hehehe ;p
cik: hahahahahaa..hadiah kalo x siap keje tu aku taknak.. nnt ayah tambah lagi... hihi... aku sayang ko jugak...:D
adi: meh meh.. aku sayang ko jugak.. sayang sume kawan2 aku ni... :D
hmm...yela....sayang ko di...(bc dgn nada mail cite upin ipin)
so sweet lah korg ni...i loikee :)
i loiikeeee jugak!..:D
Post a Comment