Saturday, August 11, 2012

Its been like whaattt? Half a year already?

Phewww... Its been a long time since my last entry. Dah setengah tahun eh.. ehhhhhhh choppp!.(lebih dah...dah 8 bulan... sebulan lagi dah boleh due dah kalau pregnant..) well.. tak ada apa apa perkembangan menarik sangat pon. cuma tengah kemas kini blog. well, since si Emster ini already ++25 jadi entry yang keanak-anakan perlu dipadam. Almaklumlah entry zaman muda mudi.

Just a short entry kali ini... Si Emster ni cuma nak ucapkan SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN sekiranya ada perbuatan yang tak disenangi, ada percakapan yang tak sengaja menyakiti and ada penulisan yang kurang sopan untuk dibaca. Well, I am just human yang penuh dengan kekurangan. Tapi InsyaAllah kekurangan itu akan cuba untuk dibaiki dari hari ke hari...

Jadi,, terimalah e-kad yang tak seberapa ini untuk tatapan kamu kamu kamu sekalian.. :)

OK.. si Emster ni nak keluar shopping raya last minute untuk barang rumah......

-air-cond 2 bijik
-tilam 2 bijik
-bean bag 1 bijik
-bed sheet 3 set
-bantal 6 bijik
 mentol 2 bijik ganti yang terbakar
1 tong gas ganti gas abis

*** ok tak nak buat list. confirm bengkok... BYEEEE...:D

No comments: