Ok now.... its been a while since aku update new entry..
BZ? For sure and always,,, cuma sekarang dah ada sedikit masa untuk diri sendiri,,,,
TAK ADA INTERNET DI RUMAH? Another factor jugak.. mls nk bawak pc and broadband..nanti lagha,,, baik tdo jer kat rumah...
TAK ADA CERITA BARU? Yer jugak,,, tak tau nak tulis apa sbenanye
STALKER? Hurm. byk jugak citer pasal aku yg org lain bawak.. padahal aku ni punye laaaa x update apa2 story.. still keluar cerita bukan2... pelik laaaa uols... Come on laaaa.. Doakan yg baik2 jer tak boleh ke???
Maybe i just love spending time diluar rumah tanpa internet. Yes..Tapi if aku ada terpikir entry best then for sure i'll update.. Later,, toodles
No comments:
Post a Comment