Sunday, December 26, 2010

Making room for new clothes...

A girl has to do what a girl has to do.. and it's spring cleaning.... on saturday....
Well...... mak suruh aku asingkan baju-baju yang aku dah tak nak pakai.... put it in a box.. and later give them to sumbody yg perlukan baju2 ni laaa.. well...bila kemas-kemas baju.... baru aku tau aku ada banyak sangat baju.. and it's really hard nk asingkan baju yang aku dah taknak pakai... tak percaya??? see this for yourself..

letak baju2 atas katil.. then sumbat mana yang taknak dalam kotak... mak cakap..."cukup ker satu kotak?macam tak cukup jer...".... er..kalo tak cukup tak yah bagi org dulu laaa yang lain2......

haihhh... dalam almari still banyak lagi... especially baju kurung... setiap kali raya beli baju kurung... tapi pakai time raya jer.... memang laaaa berkepuk baju aku... kat atas katil pon banyak..or.. not to mention.... baju2 aku yang dekat rumah sewa.. OMG... mana aku nk sumbat... dh laa nk keluar rumah sewa hujung bulan ni...... sigh*

Finally... gudbye clothesssss.... and yeah.. i have few little spaces lagi untuk new clothes... yeay!!... shopping... anyone?? hehehee....

6 comments:

Sha.Az said...

jom shopping~

Emster said...

jom macik~~~... hee..:D

creatthief said...

pergh baju lg banyak dr gue.. x boleh jadik ni.. nape ade 2 blogs?

Emster said...

yati.... heheh.. kt ada satu jer blog laa.. tp tuka adress..

creatthief said...

O yeke...still x puas hati ni, byk baju..bestnyer~ huaaa
Org ade kt kota ni tp mlm ni blk dah

Emster said...

hehe... ni pon rase nk beli baju lagi... hihihi... jom shopping..jaga ayah eh kt kota... lenkali kalo rs nk kuar msg jer.. org ada kt kota ni haaa.. :D