Thursday, June 10, 2010

Lame x Update

Well.. despite the fact kat rumah takde internet.... i've been quite bz..
pon x der laaa bz sgt.. but still.. cukup bz untuk buatkan aku rs ngntuk kol 10...
and boleh channel my mind dr pk bende sedih2.. thanks job... and for now u are my one and only lover. =)..
Now i am officially MARRIED with my job and IN LOVE with money... (kne cr ring ni...tp x tau nk mintak sape... )

Tapi after this dh senang sket. sbb aku dh beli berukband... yeah...=)
mmg x hidup aku without internet....

ok blogger.. gotta go... skang ni x der idea lagi nk menulis....
ayat jiwang2 pon x der agy..... ayat skema ade sbb kne wat keje japgi.. hehehe...
gudnite everyone.....

haaa.. lupe lak... for those yang baru kawen, and also bakal kawen.... selamat pengantin baru. i am sorry i cant attend ur wedding.... ade kesulitan.. yg ermmmmmmm.. sebenanyer dapat dielakkan.. tp still... HAVE A GOOD LIFE AHEAD.... =)

2 comments:

-HanaMichi- said...

patot ah macik....dah ade berukben rupenye...

Emster said...

tu la. berukband la anak aku skang ni. nk kne sara dia.. nnt dier x perform lak