Wednesday, March 24, 2010

Berdebar

Malam semalam wa OT kat opis smpai kol 10
Kebetulan petang tu dua2 bos wa ade kt opis....
So wa nk ambik peluang tu nak bitau yg wa dapt smbg belaja...

Pergh... tp dier punye berdebar nak bitau tu...
cm perasaan nk konfes kat seseorang.....
ahahahah.. chop.. wa penah konfes kat orang ke?
wa rase x pernah.. org jer yang konfes kat wa..... hahahahahahha
 so anyway,,,, wa kuatkan hati.... tahan napas....

Wa: Bos..... sy ade bende nak bitau bos ni.....
       Erm... berdebar lak nak cakap.....
Bos 1: haaaaaa... padia? (dengan loghat utara)
Wa : erm.... cmner sy nak cakap eh... ermmmmm...
Bos 2 : uishh... pebenda lak anis nih...
Wa : ermm.... aritu kan mak saya dtg kan,,,,
        mak sy dtg bawak surat dr utm,,,
        surat utm tu smpai kat umah.....
        er........ surat tu cakap.... 
        errr.. sy dpt smbg blaja wat master....
Bos 1 : wat master? kat mana?
Wa : kat UTM skudai.. wat research
        sy x apply pon.. tp dpt conditional offer..
        sy rase sy nak pegi...

(bos wa pon tanye laaa.. biasiswa cmner.. ape plan wa sume... lalalalalala....)

akhirnya,,,,

Bos 2 : bila intake?
Wa : Julai ni....
Bos 2 : haaaaaaa... awak kne cari pengganti awak laaaa..
            tanye laaa kawan2 awak sape nak keje sini......
Wa : adeih.. tu tugas berat tu bos... sbb kawan2 sy sume dh keje..
        bos wat iklan laaaa..... jobstreet kan banyak,,, hehehe

ok...kesimpulannya... wa tinggal bagi resign letter... and sesape yang nak keje sini...
sila anta resume lu orang kat wa,,,
quality keje kat sini adalah bos yang sangat baik.. macam kawan...and korg banyak gak blaja.. sbb diorg kontraktor... kalo lelaki lg best sbb korg leh gi site selalu... aku nk selalu gi site bos x bagi sbb aku perempuan.... dier kata bahaya... mamat2 indon rmai... bos2 aku mmg cm bapak aku... series..

4 comments:

-HanaMichi- said...

aku nak kije!! tp x pndai lukis2..pandai mewarna je..buleh?

Emster said...

hahaha.. boleh ana...
jimat kos.. ko x yah pkai pc kt opis...
leh bos jual balik..
kalo x nnt ko jadi aku..
dok men FB jer... hahah

Ili Khalil said...

uish baguihnya bos hang no... good luck lagi sekali hanis!

Emster said...

ili... tu laa.. bos kt mmg baik. tu syg nak benti..
despite masalah2 lain,, kite rs bos kite mmg sgt baik.... hehehehe..